جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۵۹۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

وينگادا صبح امروز وارد ايران شد

نلو وينگادا براي انجام مذاکرات نهايي در خصوص سرمربيگري تيم ملي فوتبال اميد صبح امروز وارد ايران شد.
به گزارش شهر، نلو وينگادا که يک ماهي است در مورد حضور او به عنوان سرمربي تيم ملي اميد صحبت مي‌شود ساعت 6:30 صبح امروز (دوشنبه) براي انجام مذاکرات نهايي وارد ايران شد.

علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال در اين باره گفته است 80 درصد توافقات انجام شده و وينگادا براي انجام صحبت‌هاي نهايي امروز به ايران آمده است.

در صورتي که اين قرارداد به امضاء برسد وينگادا به کشورش بازگشته و کارهاي خود را انجام داده و دوباره به ايران باز مي‌گردد. وي امروز به تنهايي و بدون دستيارانش به ايران آمد.

وينگادا: منتظر شروع کارم هستم

نلو وينگادا در مورد اينکه آيا حضور او در ايران به معني نهايي شدن حضور او در تيم ملي اميد ايران است، عنوان کرد: براي نهايي شدن قراردادم به ايران آمدم. هفته قبل با علي کفاشيان صحبت کردم و براي اينکه قراردادم نهايي شود به ايران سفر کردم.

 وي در مورد اينکه آيا فکر مي‌کند با تيم ملي اميد قرارداد مي‌بندد، اظهار داشت: اين مسئله براي من تمام شده است. وقت زيادي نداريم فقط منتظر شروع کارم هستم و بايد کار قرارداد را تمام کنيم.

وينگادا در مورد اينکه تنها به ايران آمده و آيا قرار است کمک مربي خارجي نداشته باشد، گفت: اگر قراردادم نهايي شود به کشورم باز مي‌گردم و خيلي سريع بعد از انجام کارهايم براي شروع کار به ايران سفر مي‌کنم و آن موقع دستيارانم هم به ايران مي‌آيند.


منبع: ورزش سه
نظر شما